Vade artınca sepet büyüdü

Özellikle e-ticaret platformlarının sunduğu fırsatlar dikkat çekici. Bu kapsamda, Hepsiburada’nın fintek şirketi Hepsipay’in müşterilerine sunduğu vadelendirme seçeneklerinin sepet büyüklüğünü 6.5 kata kadar artırdığı belirtildi. Dijital cüzdan ve ön ödemeli karta ek farklı vadelendirme seçenekleri sunarak müşterilerinin alım gücünü artırdıklarını anlatan Hepsiburada Finansal Hizmetler CEO’su Erkin Aydın, 500 bin adetten fazla satışın vadeli alışveriş seçeneği aracılığıyla geldiği bilgisini verdi. Aydın, alışveriş kredileri olmasaydı, alışverişlerin 3’te 2’sinin yapılamayacağını ifade etti.

“Kredi kartı ve kredi kartı taksitlerine negatif bakıldığını görüyoruz” diyen Aydın, “Müşteriler kredi kartlarıyla kısa vadeli ödeme yükü alıyor ancak diğer seçeneklerde vadeyi uzattığı için çok daha kolaylaştırıcı bir işlem oluyor” şeklinde konuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x